©2008-2013 arabiasaudyjska.blogspot.com / Umm Latifa in Saudi Kingdom
ALL RIGHTS RESERVED / wszelkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie i rozpowszechnianie artykułów, treści opublikowanych oraz zdjęć mego autorstwa bez mej zgody pisemnej zabronione.

Respect copy rights - they are protected.
Copying images, text published on the blog without a written permit from the author is forbidden, as well as removing name of the author and address of the blog from images published underneath. Do not commit cyber crime.


31 marca 2012

bliskie spotkania trzeciego stopnia, czyli Will Smith w Rijadzie

Na gorąco!!!

Wychodząc rano z mężem z domu, ruszyliśmy na piechotę, albowiem zepsuł się nam samochód a taksówki w pobliżu ani widu ani słychu. Dochodząc do wzniesienia,  ujrzeliśmy siedzącego przy zakręcie mężczyznę w łachmanach, trzymającego na kolanach syna, który zwrócił się do nas:

- Maybe you have dwo dollars, sir?

I kogóż ja widzę? Will Smith uśmiechnięty od ucha do ucha, a w pobliżu ekipa filmowa.

Siadłam ja czym prędzej przy Willu, dopytując, czy kręcą drugą część "The Pursuit of Happyness', a on przytaknął i udało się nam wymienić kilka słów o pogodzie.  Nie chcąc być natrętną, pożegnałam się i ruszyłam dalej, dzieląc  radością z niesamowitego spotkania w smsie do siostry.

I wszystko byłoby pięknie, gdyby nagle nie zaczęły się walić wieżowce.  I dłużej już nie mogłam śnić. 

P.S. Tak zupełnie niepoważnie dzisiaj... 
P.S. Sen ów przywołał wspomnienie pewnej wizyty, której doświadczyła Mama Ammara, Jordanię Okiem Polki obserwująca... 

10 komentarzy:

rudzin pisze...

Zepsute auto też we śnie?

Anonimowy pisze...

Niesamowite!:) Wczoraj też jeszcze raz czytałam post "historia pewnej wizyty" na blogu Mamy Ammara:):):)
Pozdrawiam
Ania P.

rudzin pisze...

O ile mi wiadomo to sny są bardzo ważne w islamie. Jeżeli coś przekręcam to proszę o sprostowanie, ale muzułmanie wierzą, że Bóg przemawia do nich w snach. Może stąd jednoczesny pomysł Umm Ammara i Umm Latifa do szczegółowego opisywania swoich snów na blogu?

rudzin pisze...

Dodam jeszcze, że to pewnie zwykły zbieg okoliczności, że obie panie śnią o b.znanych aktorach. Nie sądzicie?

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

No, nie w każdym śnie Bóg do nas przemawia ;), wg Abu Hurajry, Muhammad powiedział: "Są trzy rodzaje snów: sny dobre, które zawierają dobre wieści od Boga, sny, które przyprawiają o smutek - od szatana oraz sny, które są tylko wytworem ludzkiej wyobraźni". (Sahih Muslim)

Może i nakręcą tu jakiś film ze znanym aktorem, kto wie? ;-)

A mój pomysł do podzielenia się snem, był zainspirowany moją reakcją na lekturę o śnie Mamy Ammara. Uwierzyłam i moc śmiechu, gdy doczytałam do końca.
Toteż pomyślałam, że może i tu się ktoś uśmiechnie. Prosta sprawa.

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

ps. Ale muszę dodać, iż zawsze gdy śnią mi się ciekawe sny, opowiadam o nich bliskim [zwłaszcza, gdy śnie o nich]. Lubię sny [oczywiście te dobre i ciekawe] ;-).

futrzak pisze...

A ja mam takie pytanie, nie zwiazane z aktualna notka, ale nie wiem gdzie zapytac. Otoz ostatnio przeczytalam sobie to:
http://www.alarabiya.net/articles/2012/03/11/200000.html
No i wyszlo, ze na doroslego obywatela KSA sa co najmniej trzy telefony komorkowe. Ciekawa jestem, czy to sa wiarygodne staystyki, a jesli tak, to jak liczone?
Czy bierze sie pod uwage tez takie cos jak pre-paid, karte do laptopa, samochod (ponoc maja numery komorkowe??). Bo liczba co najmniej dziwna.

Anonimowy pisze...

No ja się nabrałam;)
tak samo jak na blogu Ammarkowej Mamy.
hehe

Gosia.

UMM LATIFA (in Saudi Kingdom) pisze...

Futrzak: Nie mam pojęcia skąd te statystyki, ale: są ludzie, którzy mają na siebie zarejestrowanych kilka numerów... Panowie często biorą na swe konto numery dla córek, sióstr, matek... A i jeden telefon prywatny, drugi służbowy... Odnośnie zaś wymiany aparatów, wiele osób 'musi' podążać najnowszym trendem. Toteż wymieniają akcesoria.

Ps. Nie wiem, czy są jeszcze produkowane telefony kom, bez wbudowanych kamer? Panie często mają na stanie - jeden z kamerą, a drugi bez = który zabierają w miejsca, w których wszelkich urządzeń pstrykających zdjęcia wnosić nie wolno.

futrzak pisze...

Dzieki serdeczne za informacje!

"Nie wierz w czyjeś zdanie, ani go nie przyjmuj, dopóki nie przekonasz się, że jest w pełni słuszne. Postępując inaczej wyrządzasz sobie krzywdę i daleki będziesz od poznania prawdy. Traktuj ludzi z czystym sercem, bez uprzedzeń, jak ktoś, kto chce zrozumieć i słuchać, by powiększyć swoją wiedzę, i przyjąć jeśli jest słuszna, a odrzucić, jeśli jest błędna". Ibn Hazm